Reisverslag van Elianne en mij.. Vinkingsgraf.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Reisverslag van Elianne en mij.. Vinkingsgraf.. - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Reisverslag van Elianne en mij.. Vinkingsgraf..

Door: lieszaap

Blijf op de hoogte en volg Liselot

05 Mei 2011 | Zweden, Stockholm

Elianne:

Ook een heerlijke trip naar een Vikingsgraf gemaakt,Om op plek van bestemming te komen hebben we de zweedse zandpaden overwonnen met onze Uberhippe Groene chervolet Spark. met de Roomies als reisgenoten en de muziek van Blue op de achtergrond! nou wat wil een mens nogmeer!!
als een stel Japanse touristen,Met onze foto Camera's in de aanslag hebben we al scheurend alle wilde beesten in de omtrek van zo'n 30 kilometer verjaagt dus op een elandenspot! hoefden we niet te rekenen! maar zoals hier boven beschreven hadden we niets te klagen. en zijn we in de sneeuwbui weer terug gereden naar onze Herberg in Bjorkfors.

Liselot:

Tijdens het bezoek aan het Vikingsgraf, Liepen we eerst 1,5 km door een weiland heen! tussen de koeien! en groot dat ze waren! :P
De angst kon onze pret niet drukken een eindelijk boven op de heuvel aangekomen, gingen we los! de weg terug begon het keihard te hagelen! en kleddernat kwamen we weer aan bij de auto! en de terugreis.. betoverend mooi!!

Liefs! xx

• 05 Mei 2011 - 14:21

Renske:

Mooi is het daar, zeg... Je komt hopelijk wel een beetje tot rust ?! Alhoewel... haha.. Laat je dat hagel daar? Wij krijgen een zonovergoten weekend hier...! Toedels, Mom

• 06 Mei 2011 - 19:14

Larissa:

Ik wist niet dat branco een tweelingbroer had! (Foto met de koeien)

Ghehe.. flauw grapje tussendoor! ;)

Ontzettend leuke verhalen om te lezen, kan niet wachten tot je terug bent en me alles in real life kunt vertellen!

Veel plezier nog chick!

Liefs, Larissa.