Eland gespot - Reisverslag uit Kisa, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Eland gespot - Reisverslag uit Kisa, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Eland gespot

Door: lieszaap

Blijf op de hoogte en volg Liselot

06 Mei 2011 | Zweden, Kisa

Eland gespot!!!

Vandaag naar de Stad Kisa geweest om even wat boodschappen te doen, dus een paar souvenirs gekocht!

Op de terug weg vanaf Kisa, schreeuwde Elianne ineens: ELAND ELAND, Wij WAAR?? Waar? Elianne: ELAND ELAND!!

En daar was ze dan! prachtig in een weiland te grazen, Wauw! wij onze camera in de aanslag en er zijn een aantal foto's gemaakt! iedereen was laaiend enthousiast! vol adrenaline kwamen we aan bij de herberg! Wauw wat een ervaring en dit op de laatste prachtige zonnige dag!

En als klapper op de vuurpijl:

Karen, Elianne & Liselot maakten een boswandeling door de heuvels van dit prachtig Zweden, liselot liep 15 meter voor de andere meiden, uit het niets! springt er voor haar ineens een edelhert omhoog! vol verbijstering zijn er foto's gemaakt! wauw wat was dat dier dichtbij!!

De middag werd afgesloten door een prachtig boot tochtje op de meren :D

Wauw wat een dag!

Liefs, Liselot & Elianne