Bonte Avond - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Bonte Avond - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Bonte Avond

Door: Elianne, bettina & Liselot

Blijf op de hoogte en volg Liselot

06 Mei 2011 | Zweden, Stockholm

de bonte avond was een avond om niet te vergeten!

zoveel mensen die gemotiveerd waren om er iets moois van te maken! en dat is zeker gelukt. ieder z'n (verborgen) talent kwam naar boven.

De avond werd gepresenteerd door Irma en Elianne in kostuum!

het ging van filmpjes van de Future girls tot een spetterend optreden van yvonne Brand als Tina turner.marcus en rene kwamen met een komische optreden waar het hele publiek het water van in de mond liep! 1 van de nieuwe bewoners Albert kwam deze avond helemaal los en heeft ons verrast met een prachtig optreden samen met Patrick ( vriend van Annemiek) kim,Anneke en Sofieke als achtergrond zangeressen.
Anne ook een nieuwe bewoonster zag er schitterend uit en verraste ons met haar mooie stemgeluid!
we zijn door gegaan tot in de late uurtjes.
Wouter met z'n optreden als stoere man die de vrouwen van zich af moest slaan was een groot succes!
Judith en Anneke deden hun beroemde dokters act! en de rest ging ook helemaal los met zijn creativiteit.
er volgen nog vele optredens! vol talent vrolijkheid en gezelligheid!

oordeelt U zelf, hier onder de foto's

groetjes Bettina, Elianne en liselot.

Mijn act was het ballonen meisje, ik zat in het groepje van Jeannet, samen met Wouter, Bettina, Annemieke en Sandra V.. Ik mocht het carnavals jurkje van Irma en en op een gek clown's muziekje deed ik mijn act, er kwamen een paar vrijwilligers naar voren en het is Judith gelukt! haha :D ,, voor mij is ballonnen vouwen niets nieuws meer, dus de enthousiaste reacties erop waren echt tof, haha Ook hebben Sandra v & ik in knal roze outfit het nummer van Christina augulera: dirty gedaan! haha geniaal!! zie foto's : Ook zat ik in een ander groepje, samen met Sanne, Marleen en Myrthe, wij hadden van te voren filmpjes gemaakt waarin we op gekke muziek tussen een deur dansten :)

Elianne, Irma en ik hebben de hele avond in onze jurkjes gedanst!

Het was super!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselot

Just being who i am.. :P

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 15116

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 17 September 2015

Following dreams to Thailand

27 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

op de bonnefooi naar italie!!

30 April 2011 - 08 Mei 2011

Bijzonder Zweden

Landen bezocht: