De terugreis! en weer thuis! - Reisverslag uit Borger, Nederland van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu De terugreis! en weer thuis! - Reisverslag uit Borger, Nederland van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

De terugreis! en weer thuis!

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg Liselot

08 Mei 2011 | Nederland, Borger

Goh.. we zijn weer thuis.. Raar, de hele week met een super groep in zweden de tijd door gebracht, wat is er een hechte groep ontstaan, Wat een super ervaring, en wat hebben we veel geleerd door elkaar. jammer genoeg was het weer tijd om te gaan. een twee strijd, heerlijk weer naar huis, terug bij mijn ventje, hondje en katjes, maar wat jammer dat we niet meer in het prachtige Zweden met z´n allen aan de Brunch tafels zitten.

De laatste dag, werden de koffers gepakt en de herberg werd schoongemaakt, hier en daar wat gestress en hier en daar een lach/traan, De avond werd afgesloten met een kampvuur en iedereen dook vroeg z'n/haar bedje in.. voldaan van een prachtige week viel iedereen in slaap, ik dromenland bezochten vele van ons nog eens de meren en de heuvels. om vervolgens rond 6 uur 's ochtends weer wakker te worden en het laatste spul op te ruimen voordat we aan de lange terug reis begonnen.

De terugreis, Nog één keer bekeken we al het pracht en praal wat Zweden te beiden heeft, We reden over een prachtige brug naar Denemarken, nog een stukje met de boot en we waren weer in Duitsland, we spotten veel groepen reeën maar dit kon natuurlijk niet tippen aan onze Eland! nog even een stop bij de Mac, en lekker gek doen op de muziek, en daar waren we weer.. terug in Borger, waar onze geliefde vriendjes/familie ons stonden op te wachten, Na emotioneel weerzien het besef.. het is toch echt afgelopen, het normale leven begint weer, De afwas, de was en het negatieve nieuws.. ach ja met het mooie Zweden in ons achterhoofd gaan wij er weer tegen aan!

Lieve Jos, Anneke en Iedereen van De Gouden Zon.. Bedankt! Wat een inzet en creativiteit van iedereen, wat een steun naar elkaar en wat een lol..

Bedankt voor deze waardevolle ervaring!

Tot snel!

xx'liefs Liselot

• 09 Mei 2011 - 12:55

Larissa:

Wauw! Een prachtige ervaring zo te horen!
    Nu weer lekker bij je vent en je vrienden, wat ook wel weer lekker is. En als je je boek afhebt kun je nog eens terugkijken ;)

Tot snel meid, ga eerst maar lekker bijkomen en nagenieten!

Liefs Larissa xxxxx