Oude stad & de Zee - Reisverslag uit Västervik, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Oude stad & de Zee - Reisverslag uit Västervik, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Oude stad & de Zee

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg Liselot

06 Mei 2011 | Zweden, Västervik

We Waren onderweg naar de Zee!! woehoe! na een half uur rijden begon de zon ook nog eens te schijnen! :D helemaal enthousiast reden we verder, ff tanken en weer verder.. Tijdens het tanken kwam het met bakken naar beneden.. en waren wij niet meer tevreden, vol goede moet reden we verder, de sneeuw te gemoet.. wat een prachtig plaatje! en eindelijk waren we dan toch daar! Anne Maakte het Kom snel gebaar, Helemaal ingepakt gingen we naar buiten, en genoten we van het prachtige uitzicht! het waaide hard! Snel gingen we weer naar de auto.. en wat had ik.. me zolen van mijn laarzen lieten zo, stuk voor stuk los! Ow god! wat een klets poten :(
Gelukkig gingen we naar de stad, Vastervick, en kon ik daar nieuwe schoenen kopen, nog een cadeau voor manlief erbij en we gingen weer terug naar huis, waar zoals elke avond een heerlijke maaltijd klaarstond!

xx liefs!