Nog 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nieuw-Buinen, Nederland van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen voor vertrek

Door: lieszaap

Blijf op de hoogte en volg Liselot

26 April 2011 | Nederland, Nieuw-Buinen

Pff over 4 dagen gaan we dan eindelijk naar Zweden..We vertrekken vanaf borger op 30 april om half 7 in de ochtend.. een autoreis van 12 uur met 2x een boottocht in Denemarken.. Maar nu eerst de koffer pakken, Al een hele klus op zich.. Wat moet ik mee nemen! wat ga ik daar aantrekken, wat heb ik nodig! hoe is het weer daar! allemaal vragen die nu nog door mijn hoofd spoken, maar straks.. over 4 dagen dan weet ik het, dan kom ik erachter dat ik toch dat warme vest of dat speciale t-shirtje mee had moeten nemen.. haha ach waar maak ik me eigenlijk druk om, ik weet nu al: Het word een reis om nooit te vergeten :D

xx Liesje

  • 26 April 2011 - 19:49

    Liselot Bakker:

    Hmm de titel moet zijn: nog 4 dagen voor vertrek... weet iemand hoe dit gewijzigd kan worden ? (A)

  • 27 April 2011 - 06:10

    Miriam:

    haha het ergste van de vakantie, je tas in pakken! Vergeet je zumba dvd niet!:p ik zal proberen om meer reacties te plaatsen als je weg bent! Heel veel plezier!!
    Xx

  • 27 April 2011 - 06:58

    Mariska:

    Berthaaaa.. laat het op je af komen! Ik weet wel zeker dat het een reis wordt om nooit te vergeten.. het is maar goed dat we gister bij de etos waren.. kon je alvast spulletjes inslaan hihi

    Dikke kus Mariska

  • 27 April 2011 - 07:08

    :

    Tuurlijk volg ik jou!!

    xx

  • 27 April 2011 - 14:21

    Bas:

    Neem je wat knackerbrode voor mij mee whahahaha!!!!

  • 27 April 2011 - 21:09

    Liselot Bakker:

    Haha ja hoor Bas.. dat doe ik wel ;)

    haha

    @ Mariska: Berthaa! Ja dat doe ik zeker.. en bedankt voor je emotionele steun in de etos gister :P haha..

    @ Miriam: Okee :) zou ik echt tof vinden :D

    @ Anniek: Woeiii Woeiii :D

    xx Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselot

Just being who i am.. :P

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 15119

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 17 September 2015

Following dreams to Thailand

27 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

op de bonnefooi naar italie!!

30 April 2011 - 08 Mei 2011

Bijzonder Zweden

Landen bezocht: