Het weer hier! Sneeuw/regen/zon! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu Het weer hier! Sneeuw/regen/zon! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

Het weer hier! Sneeuw/regen/zon!

Door: lieszaap

Blijf op de hoogte en volg Liselot

02 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Ja Ja.. het sneeuwde hier net wel een 10 min haha.. nu regent het! dus onze boswandeling laat even opzich wachten.. ik heb me vandaag ingeschreven voor 3 activiteiten : een autotocht langs verschillende plaatsen waaronder een oud vikingsdorp + oud vikingsgraf, een boswandeling van 10 km door een prachtig natuur gebied, en een reis naar een oude stad aan de zee.. Dus ben benieuwd!! Vannacht na het vorige reisverslag werd het erg laat door omstandigheden, vandaag tot 11 uur uitgeslapen en er weer tegen aan.. net alweer de dikste lol gehad met mijn kamergenootjes, en over een half uurtje heb ik corvee.. Kortom het is nog steeds gezellig hier! en ook al is er regen.. er komt zo vast weer zonneschijn :D


Ow Ow.. echt super tof! ik vertelde mijn Collega's dat ik vroeger saxofoon speelde.. en wat een toeval.. de baas van de herberg heeft een prachtige alt sax en ja ja.. de schatten hebben geregeld dat ik er op mag spelen!! Woeiii! echt te gek.. heb al sinds me 14e niet meer gespeeld.. dus ben benieuwd.. zal het net als fietsen zijn? en verleer je het niet? ik hoop het! in ieder geval deze week er op los blazen :D


Liefs! xx

  • 02 Mei 2011 - 12:38

    Antoinet:

    hey wijfiej,

    Echt leuke verhalen. Ik lees alles en alle foto's bekijk ik natuurlijk ook!! ga zo door en heeeeeeeeeeeeeel veel pleizer!!!

    xxx

  • 02 Mei 2011 - 16:32

    Brancii:D:

    hoii schatje!,

    moest maar es ff een reactie plaatsen zoals belooft;)
    wat heb je ja veel te vertellen.
    heb dus nog niet alles gelezen maar zal zo maar ff beginnen!
    Kun je daar wel gtst kijken btw!
    wat zal je het anders missen:D
    Tot zaterdag liefste,
    we smsen!!

    Xxxxxx houl van die:P

  • 02 Mei 2011 - 21:32

    Miriam:

    hahaa sneeuw!! Had je ook nog niet gehad dit jaar:p
    klinkt allemaal erg leuk wat je gaat doen! Ik ben benieuwd
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselot

Just being who i am.. :P

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 15123

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 17 September 2015

Following dreams to Thailand

27 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

op de bonnefooi naar italie!!

30 April 2011 - 08 Mei 2011

Bijzonder Zweden

Landen bezocht: