De eerste dag in Zweden!! :D:D - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu De eerste dag in Zweden!! :D:D - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Liselot Bakker - WaarBenJij.nu

De eerste dag in Zweden!! :D:D

Door: lieszaap

Blijf op de hoogte en volg Liselot

02 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Vandaag was de eerste dag! beetje frustratie door het internet wat het alleen op mijn laptop niet doet!! :'(
ach jah.. verder heerlijk geslapen! als een blok! haha,, de ochtend rustig door gebracht, lekker wezen wandelen en de omgeving verkennen samen met Inge, Chantal&Max.. het uitzicht over de meren.. WAUW! jammer dat je op de foto nooit het echte beeld krijgt,, we hebben 2 meren gezien, rotsen, bossen, echt super! daarna bek af van alle heuvels op en af.. haha.. Chantal& ik nog een poging gedaan om een rots te beklimmen.. dit is, ja je raad het al.. MISLUKT! haha.. 'S avonds heerlijk gegeten, ik heb aardappels, hamburger en doperwten gegeten.. daarna lekker relaxen in de hangmatten.. Vanavond was het mega gezellig in het theater! wat een creatieve mensen hier! en mijn Stage begeleidster haha,, wat een tof mens! super goed gesprekje gehad ook!.. er werd gezongen en gedanst door iedereen vanavond,, haha,, de wijn ging er goed door.. en ik had natuurlijk een sinas BB! :D Chantal en ik wouden eigenlijk nog ff Elanden spotten, maar toen we stonden te roken en geritsel in de bossen hoorde waren we na 5 stappen in die richting eigenlijk toch te bang! haha.. In ieder geval.. echt super tof hier! echt super dat ik deze kans heb gekregen.. ik hou jullie op de hoogte! morgen heb ik een late corvee dienst.. Ow ik heb trouwens super toffe kamergenootjes! Meiden: jullie zijn echt toppers!

Nou mensjes.. ik ga slapen! best raar dat ik zo laat een verslag type.. maar dat heeft met het internet te maken..

Trusten luitjes!


Liefs! xx

  • 02 Mei 2011 - 06:13

    Renselaar:

    Goedemorgen, meiss... wat een leuke foto's, haha.. vooral die klimpoging ziet er erg professioneel uit :D. Vraag me af wat die tekst op het bordje betekent ?? En jullie hebben toch ook een beetje zon, gelukkig !! Nou schat, blijf genieten, want het doet je zichtbaar goed... Kuzz, mom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liselot

Just being who i am.. :P

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 15120

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 17 September 2015

Following dreams to Thailand

27 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

op de bonnefooi naar italie!!

30 April 2011 - 08 Mei 2011

Bijzonder Zweden

Landen bezocht: